S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

KONTAKTY

Nosiče-autoboxy s.r.o.
Nádražní 686
Paskov 739 21
tel: 596 632 152, 724 810 650
napište nám

NOVINKY

arr3Přidán filtr autoboxůNově upraveno v kagorii autoboxy Boxy můžete třídit podle parametrů: délka boxu, maximální délka... arr3Certifikát Ověřeno zákazníkyObchod nosice-autoboxy.cz získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno...

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace

  • Zboží můžete reklamovat 2 roky od zakoupení. Na vybrané výrobky platí prodloužená záruka. Délku záruky zboží lze ověřit v návodu, který je přibalen u produktu a byl také přibalen v tištěné podobě k objednávce.
  • Při reklamaci vadu opravíme, nebo vám vrátíme část z původně zaplacené sumy.
  • Pokud vadu nelze bez zbytečného odkladu odstranit, můžete požádat o výměnu zboží, případně jeho poškozené součástky.
  • V případě závažného poškození zboží bez možnosti opravy nebo výměny vám vrátíme plnou sumu, kterou jste za zboží zaplatili.
  • Při reklamaci by mělo být zboží čisté a kompletní.
  • Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo kvůli nedodržení návodu k použití.

Postup reklamace zboží

  1. Pokud chcete ušetřit čas a ujistit se, že máte na reklamaci nárok, kontaktujte nás nejdříve e-mailem na info@nosice-autoboxy.cz a popište váš problém. Pomůže nám, pokud předložíte i fotografie. Tento krok není povinný, ale doporučujeme ho.
  2. Ke zboží určenému k reklamaci přiložte doklad o zaplacení, své kontaktní údaje, popis závady a také preferovanou možnost vyřízení reklamace (bezplatné opravení vady, dodání nové věci nebo vrácení peněz). Pro urychlení reklamace doporučujeme vyplnit údaje do našeho formuláře, pokud ale třeba nemáte tiskárnu, napište potřebné informace na papír a přiložte ho do balíku.
  3. Zabalte zboží takovým způsobem, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození, a označte balík nadpisem Reklamace.
  4. Zboží pošlete jako balík (balík NELZE poslat jako dobírku) nebo ho osobně doručte na adresu:

Nosiče-autoboxy s.r.o.

Nádražní 686

739 21 Paskov

  1. Pokud chcete reklamovat nadrozměrné zboží a nemáte možnost zaslat, tak nás kontaktujte.
  2. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem 30 pracovních dnů od převzetí zboží.
  3. Samotnou opravu zboží, dodání jeho náhrady nebo vrácení sumy za zboží či za jeho část vyřídíme nejpozději do 30 dnů od sdělení výsledku reklamace.

Formulář k reklamaci ke stažení

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

  • Nevyhovující zboží můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Toto ustanovení se řídí dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
  • Zboží prosím vraťte kompletní a v původním stavu (nejlépe v původním obalu). Nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Doprava při vrácení zboží je na náklady kupujícího.

Postup vrácení zboží

  1. Ke zboží, které je určené k vrácení, přiložte doklad o zaplacení, číslo vašeho bankovního účtu pro vrácení peněz a vaše kontaktní údaje. Doporučujeme údaje vyplnit do našeho formuláře, pokud ale třeba nemáte tiskárnu, napište potřebné informace na papír a přiložte ho do balíku.
  2. Balíček označte slovem Vrácení.
  3. Zboží pošlete jako balík (balík NELZE poslat jako dobírku) nebo ho osobně doručte na adresu:

Nosiče-autoboxy s.r.o.

Nádražní 686

739 21 Paskov

  1. Pokud chcete vrátit nadrozměrné zboží, tak nás kontaktujte.
  2. Peníze za vrácené zboží vám zašleme nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky. Při osobním doručení vám peníze vrátíme ihned na místě.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OWY1N